30.01.2013

Plakat ferdig: 596 mennesker søker nye hjem

Denne gjengen her er klare til å flytte inn både her og der. Venninna til Tante T skal ha, en sambygding, noen nye og noen gamle kolleger, en blogger her og noen venner der, og til og med en venn på nordpolen nesten. Jeg er bare så utrolig glad for all oppbacking, applaudering og ros jeg har fått fra dere. Takk for tips til mennesker og situasjoner og etterspørsel. Jeg skulle i utgangspunktet bare tegne et bilde til å henge på veggen hjemme, heldigvis ble det til noe mer og større enn det! Tusen, tusen hjertelig takk.

Plakatene er henta idag, så nå er det bare å stikke snuta inn i eplabutikken min for å kjøpe. Hvis du bor nærme Nittedal og kan hente plakat selv, eller du ser meg snart, kan du sende meg en mail istedet så slipper du å betale for postens innihampendyre tjeneste som jeg forøvrig irriterte meg smått over her.

Her kan du lese om hele plakatprosjektet mitt

8 kommentarer:

  1. Herlig! Har sendt deg mail...

    SvarSlett
  2. Jeg tar alle 596. Har bestilt på Epla!

    SvarSlett
  3. GJETT om den skal bestilles! :-D HURRA!

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg til å studere alle detaljene!

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Jeg finner ikke noe mål på plakaten inne på Epla. Er jeg bare blind? Må sjekke om det er plass på veggen før jeg kjøper. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg hadde skrevet det, men den er 70*50!

      Slett
  6. Nå et plakat bestilt, bare å finne ramme;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...