08.08.2011

Fiskeferien min

Startet med at jeg fikk spørsmål om å lage bordkort for ei venninne til bryllupet hennes. Kan'ke si nei til søte jenter med fregner på nesa, så her var det bare å finne på noe lurt.

Fregnevenninna har en fiskemann, og han er så heldig at han skal få minifiskestenger, med snelle lagd av treknapper, og tråd med fisk i, som bordkort.

Så nå sitter jeg her, med seksogtredve fisk på kroken og femogtredve fisk uten stang eller tråd og tenker på ordtaket: "Det er håp i hengende snøre."


Foreløpig har fiskene vært med på ferie til både Valdres og Østfold. Om 2 uker ender de ferden sin i Mandal. Og jeg, jeg akter å publisere bilder av mesterverket etter bryllupet.

5 kommentarer:

  1. Ja, nå har du skrevet det, så nå venter vi spent på fiskebordkort. Du fikser det nok:)

    SvarSlett
  2. Ah, venter i spenning på syning.

    Og da passer det å fortelle at jeg broderte bordkortene til vårt eget bryllup. Festa på et eple som et blad. Ha ha ha, for en vannvittig ide.

    SvarSlett
  3. dærsken - disse gleder meg men storveis til å se! Men som de sier over her: dette er nok jobben for deg :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...