23.06.2011

Overtid

Jeg går på overtid. Ikke det at det er noe som heter overtid i læreryrket. Skolen skulle vært slutt, men er det ikke. Jeg surrer og surrer. Det systemet jeg tidligere har påberopt meg å ha, har falt i grus. Arrangementer som plutselig bytter helg, eller som har vært feil helg i hodet mitt, dukker opp.

Jeg mailer hele lærerskokken og ber de bruke alle andre farger på fotballdrakta enn hvitt og grønt, mens jeg selv glemmer det og stiller opp i nettopp de fargene.

Det skal bli greit med ferie. Jeg er på overtid.


Heldige meg har tålmodig mann som rister på hodet, og disker opp med torsdagstapas mens jeg styrer og ordner og surrer.

Siste dag imorra. Så skal gjengen videre. Alene.

2 kommentarer:

  1. Torsdagstapas høres helt fantastisk ut! :) Nyt det! Og nyt fri når du nå endelig får det!

    SvarSlett
  2. hehe tenker du trenger ferie ja! snill mann du har!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...