22.01.2015

Verdens Kjipeste Mann

Ikke bare satt jeg med maskara rundt i hele fjeset på kurset igår, men jeg møtte også Verdens Kjipeste Mann. Det var et kjipt kurs med kjip mat. Jeg holdt på å dø av sult. Prøvde å drikke meg mett på te og fant et (ET!) drops i veska som jeg sugde sakte på. 

Innen lunsjen kom, var jeg sur, sulten og mannevond. Og når jeg da i tillegg observerer Verdens Kjipeste Mann ta 3 rundstykker når det bare var et til hver, for så å kaste rundstykkene, men spise innmaten, ja da skal han være glad for at jeg er altfor feig til å lage en scene. Ihvertfall på kurs der jeg ikke kjenner noen. 

Og ja, jeg gikk før kurset var ferdig, kjøpte meg mat, satt meg på toget og ringte mannen og informerte om at pølser i lomper var en dårlig idé til middag.

2 kommentarer:

  1. Traurige greier, kjipt møte, men veldig hyggelig å se din kule strek igjen. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo takk! Får håpe streken og inspirasjonen blir hos meg nå!

      Slett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...