16.03.2014

Fireåringskontroll

Minsten har vært på fireåringskontroll. 
-Kan du skrive bokstaven din? 
-Ja, da må du bare vente litt så skal du få se her. 

Utover det både hoppa og hinka hun slik som fireåringer flest skal. Ja. Også har hun utvida percentilskjemaet til helsestasjonen. Helsesøstera kom til og med inn og lurte på om hun hadde målt riktig to minutter etter målingen hadde funnet sted. Det hadde hun jo. Hvis ikke vi får henne inn på en annen kurve, kommer jeg til å bli minst i familien når hun blir 13. Og er det noe jeg ønsker meg så er det en pubertal tenåring som er større enn meg.. Eller?

1 kommentar:

  1. He he, nei det ønsker du ikke. Vår tiåringen var høy for alderen helt til hun begynte på skolen, da stoppa det opp. Nå kan lommeboka glede seg over at hun kan bruke samme vinterjakke fra det ene året til det andre osv. Så ikke ta sorgene på forskudd.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...