07.09.2013

Ting jeg angrer på:

-at jeg sa ja til å melde meg på KKmila da naboen spurte for en evighet siden. Dårlig impulskontroll.
-at jeg har sagt til alle at jeg skal løpe. Nå er det liksom for seint å juge på seg brukket fot eller betennelse.
-at jeg meldte meg på en mil, fordi jeg tenkte at en halv mil var feigt siden jeg hadde gjort det før.
-at jeg har løpt en mil på litt over en time før. Nå kommer det til å være skikkelig nederlag om jeg ikke klarer å løpe hele veien idag. Hadde jeg aldri løpt en mil, kunne jeg jo blitt positivt overraska idag.

-jeg er imidlertid glad jeg bestilte kkmilaklær. Jeg kommer til å forsvinne i folkemengden, og lager forhåpentligvis ikke en scene.

Kryss fingra for kjappe bein, iskaldt hode, god tid og lite luft i magen er dere greie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...