05.07.2013

*Minner




*vedsjauen der jeg og broren min tjente 5 kr timen for å stable ved.
*påskeferier hvor det var så fullt at onkel måtte sove i slagbenken.
*jakten på mobildekning. Alt ble så mye bedre bare man stod på trappa og strakk seg så lang man var mens man veiva med telefonen.
*vinteren jeg endelig klarte å komme opp tekoppheisen på snowboard. Frykten jeg følte da jeg skjønte at jeg måtte komme meg ned igjen.
*påskeskirenn.
*snurredassbeholderen som ble manøvrert ned til grana vi aldri fikk leke ved, for å tømmes.
*jakten på to like gamasjer når alle skulle ut på ski.
*å ligge våken og høre på hva de voksne snakka om.
*gå opp og ned og opp og ned på ski for å frakte alle tingene våre til hytta.
*hopping fra taket.
*bygging av bondegård.
*obligatorisk "nå skal alle puste inn fjellufta" med en gang vi kom ut av bilen.

Er på hytta med alle de gamle minnene. Her hadde vi så og si alle ferier i 15 år. Sikkert 15 år siden jeg har feriert her sist. Føles bra!

Bildet er fra min første tur hit. Noen år siden kan du si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...