29.06.2013

År

.For et år siden lå jentene med minst en blyant i hver hånd og tegna på det gamle gulvet som skulle rives mens mannen måtte tvangsdanse med kona til "Det finaste jeg veit" bare fordi den kom på radioen, og bare fordi alt var så fint akkurat da.
.For et år siden fikk vi nøkkelen til rekkehuset.
.For et år siden starta det nye livet oppi dalen.
.For et år siden begynte et nytt eventyr.
.For et par dager siden fikk vi (altså mannen) jammen meg på plass den siste lista som har mangla i nesten et år også.

1 kommentar:

  1. Det hender det er de valgene man er litt usikre på som viser seg å være de aller beste valgene man har tatt.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...