23.04.2013

Hva jeg ønsket meg

Jeg ønska meg et helt vanlig måltid der alle satt ved bordet uten å måtte gå i gangen å prompe, og det fikk jeg jammen meg og! I tillegg til koser og klemmer og kort og kunst.

Og sølje. Mamma syns det er på tide at jeg får meg belte til bunaden nå som jeg har vært gift en god stund. Det kan jeg jo igrunn være enig i, men siste opptelling viser at jeg har hele 9 søljer. En konfirmant trenger visstnok 25. Trenger jeg si at jeg ikke ligner på en konfirmant? Noen kommer til å få søljer til bursdag og jul i laaang tid fremover. Fortsetter det i dette tempoet har jeg nok til et konfirmantbelte når jeg går av med pensjon eller deromkring.

4 kommentarer:

  1. Da er det kanskje gratulerer med dagen?

    SvarSlett
  2. Så stilig header du har! Har du tegnet bildet selv?

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen og ny sølje :-) Nå vet jeg ikke hva slags bunad du har og om det lar seg gjøre, men på bunadene her vet jeg at mange syr stølene på stoffbeltet med litt mellomrom mellom hvert støl. Da får de brukt dem selv om de ikke er ferdig med å spare ;-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...