12.03.2013

Surdeigsselvdrap

Siste mannen sa igår før jeg la meg: "Jaja, hvis ikke denne overlever, så har vi broren i kjøleskapet som vi kan satse på".

Det er surdeig det er snakk om ja. Den begikk nemlig noe som lignet selvdrap her for litt siden. Mannen hadde merka at noe ikke var som det skulle, og var bekymret. Boblene var ikke like store, og til slutt slutta den helt å vokse. En sorgens dag.

Men byssing, synging, pleiing og mating opptil flere ganger i dagen, har gitt resultater, og tenk: Nu lever den igjen! Et mirakel på kjøkkenbenken!

Tomatsuppe fra bunn og surdeigsbrød til kvelds. Hvagirdumeg?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...