09.12.2012

Helga.

1. Stått på scenen på Nathionalteateret. Riktignok under pausen på Kardemommeby mens sceneteppet var nede, men sceneeefaring er sceneerfaring
2. Hoppa inn i julekjole som var for liten for litt siden. Det er fint! Det som er verre er at jeg har slanka føttene mine også. Penskoa har blitt for store.
3. Spist julemiddag, drikki julekaffe og vært på julebord.
4. Lagd sukkertøy.
5. Debutert som pepperkakeborgarkitekt, baker og montør.
6. Rakk å ta bilde, blogge, og legge på instagram før Borgen har brutt sammen.
Kanskje det holder til jul?

2 kommentarer:

  1. Puh, ja, dette får holde! Synd med borgen, var det en ingeniørsvikt?

    SvarSlett
  2. Veldig aktiv helg! Høres ut som en fin en!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...