06.11.2012

Hva man vil at mannen skal si

-Jeg har gitt opp for lengst, det er bare å kjøpe det du sier er lurt.

Mannen til en av konas mange strålende idéer som innebar IKEAtur, flatpakker, frahverandreskruing, sammenskruing og fastmontering. For han.

Resultatet? Så bra at vi klappa i hendene og ropte på jentene og informerte at nå hadde de 1) fått større rom, og 2) mer rosa vegg. Det med større rom er mest juks og fanteri, men når muligheten til å være Verdens Beste Mamma og Pappa dukker opp, da må man bare gripe den og kline til!

1 kommentar:

  1. Her føler jeg at det burde vært et bilde. Vil se større og rosa rom! ;o)

    Forøvrig har du en veloppdratt mann!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...