10.08.2012

Den fineste gaven...

... jeg noensinne har fått, sa mannen om Øyabilletten med Björk. Her kommer en liste over andre fine ting jeg har gitt han, men som (avenellerannengrunn) ikke nådde helt opp på lista som det aller, aller fineste:

-8 Pantonekopper
-skisko i str 47
-24 par fargerike grelle sokker
-nesten like mange grelle boksere
-diverse konsertbilletter til ting jeg også tilfeldigvis ville se
-klokke, kjøpt på hans kort
-laservater
-to barn
-nesehårtrimmer
-paul pava eggholdere
-luer, for små til hans hode, men passe til mitt.
-paristur
-boliglån og hus i Nittedal
-tegninger
-kamera
-utallige timer bak rattet så han fikk seg lappen før han ble 30
-sjokoladekaker som ikke var like gode som mamma'n han sin
-hekklipper uten ledning
-frieri og forlovelsesring

Men det fineste var altså å se på ei lita sær dame med støvsugerslangeaktig genser, synge.

Får'n sjangs går han hen og gifter seg med Björk. Jeg trøster meg med at han etter all sannsynlighet ikke har sjangs, og tar til takke med en god pallplass.

5 kommentarer:

  1. Hehe, ja sånn kan det gå. :-D

    SvarSlett
  2. Får håpe han lever i nuet. Om han hadde sagt "Denne var veldig fin, men ikke så fin som den eggeholderen du ga meg," ville jeg blitt veldig skeptisk!

    SvarSlett
  3. Jeg holser med Ellen og legger til grunn at mannen ikke hadde alle disse andre fine tingene i minnet da han sa det. :)

    SvarSlett
  4. Ha ha ha!! Du får gi han listen, slik han kan huske de andre flotte tingene du har gitt han :)

    SvarSlett
  5. Du får tolke det dithen at du er på en oppadgående kurve; den ene gaven bedre enn den andre - når han ikke tror du kan toppe sokkene kommer du med kopper, nå kan det umulig bli bedre, joda her har du en paristur, hva kan hun komme med nå, hus, åjåjåj, og så en islandsk trollkjærring - hoi hoi!
    Dette setter jo noget høye krav til deg så klart, men det fikser du lett til jula kommer tenker jeg.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...