01.07.2012

Oppdagelser

-himla hyggelige naboer.
-vi trenger ikke en, ikke to, men tre håndsåper fordi vi plutselig eier to bad og en do.
-badekaret er så stort at Lillebøll kan svømme frem og tilbake mange ganger i det. Helt sant, hun sier det selv.
-pølser og lomper på trappa (vi har en egen trapp!) liker vi.
-et soverom, et lekerom og stua er malt et strøk.
-folk på lokalbutikken prater med deg.
-vi har konkludert med at vi har plass til en ny veldig fin, litt for dyr lenestol i stua. Og igår kom Tante T og sa at hun hadde sett en stol til over hundretusen, så at vi bruker en brøkdel av det på en stol, det må være greit.
-fem tujaer med verdensstørstestammde skal rives opp på sikt. Mannen gleder seg ikke.
-vi eier vår helt egen utelampe.
-vi har en ringeklokke som sier ding-dong og ikke drrrrrring-drrrrring-drrrrrrring-drrrrrrrrrrrrrrrrig
-det er ikke induksjonstopp og overskapene på kjøkkenet er mindre enn serviset vårt. Regneregnenyttkjøkken?

2 kommentarer:

  1. Høres ut som dere kommer til å stortrives på nytt sted, i nytt hus:)

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner igjen entusiasmen over nytt hjem med nye fasiliteter, som vi opplevde det for ti år sida. Nå er det helt naturlig med to håndsåper og badekar. Jeg syntes folk, og spesielt bussjåførene, var mye hyggeligere her enn i Oslo. Har aldri angra på at vi flytta til "provinsen".

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...