01.07.2012

Oppdagelser #2

-Den lokale kinarestauranten har svalbardrein hengende i lokalet sitt. Ved siden av henger en sebra.
-rosafargen med navn "tryllestøv" burde kanskje heller hett "markørpennrosa".
-ei bra dame har lagt igjen vafler på trappa vår.
-vi har en kjempekjempekjempefin hage. Som hadde sol i omtrent 2 minutter idag. 2 minutter er forøvrig like lang tid som jentene trenger på å vrenge av seg alle klærne og danse nakne på plattingen.
-to strøk maling holdt ikke.
-det er en dag mindre til vi må være ute av leiligheten.

2 kommentarer:

  1. Alle bygder med respekt for seg selv har en kinarestaurant! Jeg har aldri hørt om en med zebraer og rein på veggen før, he he.

    Vafler på trappa var utrolig kult. Ble veldig misunnelig....

    SvarSlett
  2. kjekk blogg :)

    ble følger , gler meg til å kikke innom igjen!

    henriette

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...