08.06.2012

Hvorfor er jeg ikke gravid?

Det hadde jo passa så godt nå som vi snart skal flytte. De to foregående gangene vi har flytta har jeg nemlig (beleilig nok) vært gravid.

Og det å være gravid når pappesker skal pakkes, løftes, stables og flyttes, er ganske fint. I hvertfall når man har sneket inn "gravidebørikkebære-fakta" god tid i forveien. Ikke kan de male, og legge gulv heller. For i min familie stoler vi ikke på sensmalinga heller har jeg bestemt.

Men jeg er altså ikke gravid. Og vi har ingen planer om å bli det heller. Og vi flytter om under 3 uker.. Sukk.

2 kommentarer:

  1. men en liten innbilt graviditet rekker du jo!

    SvarSlett
  2. Uffda... vi flyttet da jeg var gravid. og like etterpå. så jeg slapp unna en del bæring da. men ikke gangen etter. men for din del haster det jo ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...