20.04.2012

blablablafrisørblablabla

Idag fikk jeg hu frisøren som hadde dobbeltbooka og som måtte farge og vaske to forskjellige hoder samtidig. Og som når hun ble veldig ivrig, glemte å både føne og gre, hun stod og føna mot nabostolen og kammen var definitivt ikke i håret mitt. Håret mitt satt jeg nemlig og rista forsiktig på for at hun skulle huske hva hun burde holdt på med. Enogenhalvtime senere sier Lillebøll: "Du ser så rar ut mamma, har du klipt deg?"

Jajamensann. Nyklipt og fin, og klar for bursdagsfeiringshelg. Noen blir nemlig 30 på mandag!

2 kommentarer:

  1. Denne noen får svinge seg i helga, mistenker at det ikke er så mye hår å svinge på....

    SvarSlett
  2. Jeg skulle ønske de bare kunne være stille...

    Gratulerer med ny klipp og kommende dag!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...