20.01.2012

Morsdag 2012: Hjelp til mennene

Kjære alle fortvilte menn
Jeg ser dere. Der dere roter rundt på verdensveven for å finne ut når morsdag 2012 er, og hva dere skal finne på for å hedre deres mor, kone eller begge. Det er viktig at alle blir fornøyde. Grunnen til at jeg ser dere er fordi dere ramler inn på bloggen her, en etter en. Ja faktisk så har 75 stykker ramla innom den siste uka, fordi jeg for nesten et år siden skrev et innlegg om en mann som ikke huska morsdagen selv etter å få beskjed av naboen. (Nå skal ikke jeg kaste stein i glasshus, fordi noen glemte også farsdagen, (men prøvde å gjøre det godt igjen ved å gi en isskrape hun fikk i hånda videre) men det er ikke dèt dette innlegget skal handle om. Det er ingen som har googla "Farsdag 2012" og kommi hit mener jeg).

Men altså, si at du er en av de som ramler inn her fordi du faktisk lurer på hva godt du kan gjøre for din bedre halvdel. Oppskriften er enkel: Følg instruksjonen på tegninga: Inviter på piknik, ta frua med i en varmluftsballong, ro en tur på et stille vann, dra på hyttetur, gi blomster, drikk vin og behandle frua som ei prinsesse. Gi blomster ihvertfall. Eller et handlenett, strikkenett, heklenett, treningsnett eller en ring eller smykke eller sokker. La i det minste frua få sove lenge og gi frokost på senga. Datoen? Den 12. Februar.
Lykke til!

8 kommentarer:

  1. Skal sende den her videre til gubbelubb trur jeg :)

    SvarSlett
  2. Liker også! Men tviler litt på om jeg får noe!

    SvarSlett
  3. Mon tro om Herr Far i Huset finner veien hit? ;P
    Jeg veit hvertfall med sikkerhet at jeg ikke får sove lenge på morsdagen. Ei heller frokost på senga. Eller piknik. Eller vin eller varmluftsballong.
    Jeg skal få sitte på en hard tribune og heie fram min absolutte favorittdatter når hun skal spille sølvrunden i Loppetassen - en knøttehåndballcup.
    Jeg bytter gladelig vekk både sove-lenge, frokost-på-senga, piknik, vin og varmluftsballong for en knakanes god knøttehåndballkamp. Eller, i dette tilfellet; fire kamper min datter skal spille.
    Uansett: God morsdag! ;D

    SvarSlett
  4. Ja takk til uforstyrra søvn og piknikk i det fjerne!

    Må vurdere å gjøre som Bøllemamma over her...

    SvarSlett
  5. Må det være balong, eller kan det også være hangglider ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hangglider kan gå. Men da må du ta med kona i den og da!

      Slett
  6. Får jeg lov å fortelle om at det også er mulig å gi mor en alternativ gave.

    På www.verdensgaver.no finnes mat, myggnett og til og med en bestemor.

    Hva ville mødrene som besøker denne siden tenke om de fikk et pent kort som forteller om en slik gave via UNICEF?

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...