16.12.2011

Silje tester

Kindersjokoladekalender!

1. Fordi den var satt ned til halvpris.
2. Fordi jeg vil sjekke hva barna får i seg. Hvis de noen gang får kloa i en kindersjokoladekalender. (Det får aldri, men jeg kan jo late som her siden det er min blogg.)
3. Fordi jeg fortjener det.




Og siden dette strengt tatt er en test, så bør jeg vel passe på å si at sjokoladen er god, men på ingen måte verdt den blodprisen den selges for. Ihvertfall ikke hvis mottakeren er en annen enn meg. Jeg bør få akkurat det jeg har lyst på.

10 kommentarer:

  1. Blodpris er ordet!
    Men du sier ingenting om hvor raskt denne kalenderen ble konsumert.
    I og med at du fikk den på salg kan det jo tyde på at du nettopp har kjøpt den, og den ser rimelig tom ut.
    Kvalm nå eller?

    SvarSlett
  2. Bloggjuksebilde, Marianne. Har masse igjen. På et hemmelig sted. Hyyyysj!

    SvarSlett
  3. Jeg også lurte på om noen luker var lukket, men tømt.

    SvarSlett
  4. Men det er jo tre ting på en gang.. he he.. Var det ikke det kinder-reklamen sa en gang i tiden? :)

    SvarSlett
  5. Jeg som var sikker på at de sa 24 ting på en gang, Inger-Lise. Jeg må ha misforstått;)

    SvarSlett
  6. Vell verdt undt Silje!
    Man skal kose seg og nyte i denne stressende førjulsia. Du er en dame i min ånd!!

    Skjønte det var noe med den kalenderen. Jeg var nede på det lokale senteret i går rundt lunsjtider og da var det noen ungsomskoleelever utenfor der som så ut som de voldtok en slik kalender. Aldri sett noen jeg som har fått i seg snop så fort...ja, utenom meg selv da selvfølgeli ;)

    Fin hælg!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  7. Kvalm nå? Ok, så du har gjemt unna litt? Det kan jo også være jug, siden det er din blogg...

    SvarSlett
  8. @Revinyl: jeg var litt mer stilfull, og voldtok ikke kalenderen, men åpna en og en.
    @Elisabeth: ser poenget, men seriøst, det er umulig å spise 24kindersjokoladeluker på et par timer.

    SvarSlett
  9. Jepp, du fortener det!
    Ikkje å bli kvalm, altså..

    SvarSlett
  10. Hi hi...Sånne forbrukervennlige tester trenger vi flere av!!!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...