12.11.2011

Før klokka er 7.30 har Lillebøll

-ytret sine ønsker om å bli født en gang til, fordi det var så morsomt.
-grått fordi hun ikke fantes en gang.
-grått fordi hun måtte være alene i magen, for det ville hun ikke.
-grått fordi jeg måtte presse henne ut, og det var faktisk ikke morsomt, selv om hun sa det i stad.
-amma dukkene sine.
-tatt med seg Lillesøster med dukke på barseltreff og trilletur.

Jeg prøver å si at dukkebabyer og vanlige babyer sover nesten hele tida og at vi må være kjempestille og kanskje sove litt til alle sammen.

De hører ikke på meg.

6 kommentarer:

  1. Hihi, nice try. Det med sovinga.

    Mange tanker hos en liten kropp, skjønner jeg. Og de henger ikke alltid sammen. Søte Lillebøll!

    God helg, Silje! :-)

    SvarSlett
  2. hohohoho...... jeg har sånn ca samme runden her, med guttevinkling. Begynner ca 6 med: "Mamma.... kan du slå på lyset? Mamma.... mamma.... Mamma....mamma....mamma...mamma..... hvorfor sover du? Mamma.....mamma...mamma..mamma.... jeg tror kanskje at Lykketrollet vil på butikken.... ikke? ... hvorfor det?.... kan vi ikke i butikken? vil du ikke kjøre bil mamma? Hæ? mamma.... mammam... mamma....."

    haha

    I dag har jeg framsnakket deg på bloggen :)

    KOs deg med lille og store og største :)

    SvarSlett
  3. hohohoho...... jeg har sånn ca samme runden her, med guttevinkling. Begynner ca 6 med: "Mamma.... kan du slå på lyset? Mamma.... mamma.... Mamma....mamma....mamma...mamma..... hvorfor sover du? Mamma.....mamma...mamma..mamma.... jeg tror kanskje at Lykketrollet vil på butikken.... ikke? ... hvorfor det?.... kan vi ikke i butikken? vil du ikke kjøre bil mamma? Hæ? mamma.... mammam... mamma....."

    haha

    I dag har jeg framsnakket deg på bloggen :)

    KOs deg med lille og store og største :)

    SvarSlett
  4. Ho ho ho, den sove-teorien funker sjelden.
    Her sto Trollet ved siden av senga mi 05:50 og lurte på om vi skulle stå opp, hun ble kommandert tilbake i seng, men det ble ikke mer soving. Og kl. 07:30 fikk vi levert på døra to barn til låns. Gjeeesp.

    SvarSlett
  5. Ha-ha, effektiv sort det der! ;)

    SvarSlett
  6. Hahaha!
    Lillebøll er artig!

    Kjekt å finne premie i postkassa, når vi kom heim frå London :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...