22.10.2011

Telling

en
to
tre
fire
fem
seks
sju
åtte
ni
ti
elleve
tolv
tretten
fjorten
femten
seksten
sytten
atten
nitten
tjue
tjeen
tjueto
tjuetre
tjuefire
tjuefem
tjueseks
tjuesju
tjueåtte
tjueni
tretti
trettien
trettito
trettitre
trettifire
trettifem
trettiseks
trettisju
trettini
førti vannkopper bare på tissen. Og sikkert millionertrillionerbillioner på kroppen. Inni hender, ører og under beina. Undrer meg over at en som ser så fæl ut kan være så søt.


Psst: Give Away i innlegget under. Foreløpig er vinnersjansene 100%!

7 kommentarer:

  1. Stakar! Jeg er nå litt usikker på om det faktisk er vannkopper som har kommet på besøk hit, ikke har de blitt nevneverdig flere og ikke klør det så VELDIG. Får se d an litt...
    Gooood bedring til den søte, VELDIG prikkete

    SvarSlett
  2. Uff! Var slik med eittåringen når han hadde det. Veldig bale, spesielt i bleieområdet, der dei aldri fekk sjans til å tørka skikkeleg. Og han hadde høg feber i ei veke.

    Men sjuåringen, som hadde det fyrst, hadde berre fem-ti på magen, og nokon få spreidd rundt på armar og bein. Ingen som klødde, og ho var heilt frisk elles. Så me får sei me har opplevd ytterpunkta slik.

    God betring i heimen! Me brukte sinksalve på dei verste, og slik kvitspray elles. Funka nokolunne...

    SvarSlett
  3. Husker mange sa at "De små får ikke så mange prikker!" Vel, vi hadde en ettåring og en treåring som fikk vannkopper samtidig. Ettåringen så grusom ut - vannkopper overalt!! Treåringen hadde noen litt her og der.

    SvarSlett
  4. Hihi! Hugsar at eg dreiv med slik opptelling eg også.
    Ganske imponerande antall.. :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...