05.09.2011

Flagrende

Slang et skjerf rundt hodet og knøyt en sløyfe i nakken, for å kunne tegne uten å få hår i øya. Tok på de lilla brillene.
Tilfeldighetene, jeg tenker ikke når jeg kler på meg, ville ha det til at jeg endte opp med lilla skjerf, lilla briller, brun t-skjorte, grønn bukse og sandaler. Mannen/hansomskalelskemeguansett, blir bare stående i døråpninga å le.


Mangla visst bare en kniv i ene øret, så blir jeg ordentlig lærer. Foreløpig så jeg, i følge mannen/hansomskalelskemeguansett, kun ut som en SV-raddis.

5 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke se at du har rødvin? Det trodde jeg SV-ere og lærere og kunstnere drakk som husholdningssaft.

    SvarSlett
  2. Blei du ei sånn hirse- og soyamelk-dame? ;)

    SvarSlett
  3. Jeg burde hatt rødvin. Men jeg kan avsløre at det er nesquik jeg lager meg. Det er sånn vi gjør når barna har lagt seg på dager der vi bestemmer oss for å være skikkelig, skikkelig gærne!

    SvarSlett
  4. Ler først litt av Ingrid som undrer seg over dette med kniv i øret. Jeg har et sånt øredobbsett hvor den ene er en kniv i slire og den andre en turkopp! Herregud, jeg fikk det av min mor for 100 år siden - har ALDRI brukt det. Men de store jentene er like fascinert hver gang de finner stasen i et smykkeskrin jeg har slengende.

    Og Ja, jeg ser hva mannen din mener :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...