27.06.2011

Et år senere...

... er det fortsatt ting å ta tak i. Oppussingssommerferien i fjor var så stor suksess at vi gjentar det i år. Eller stoppa det bare opp?
Stua vår i fjor. Burde kanskje tatt et sånnhardetblittnåbilde, men ryddesjefen har ikke shina stua enda. Hun endte opp med å blogge om rydding istedet. Klarer du forresten å finne to barn på bildet?

Barna er i barnehagen/hos dagmamma i noen dager, mens mannen er oppussingsgeneral og jeg er ryddesjef. En god fordeling i og med at en av oss er endel bedre enn den andre av oss på å kaste ting. Mannen gråter nesten over å kaste tomme pappesker, så det nytter ikke å sette han til et ryddogkastprosjekt. På den annen side er ikke jeg så himla god på foringer, så jeg føler igrunn at dette er en grei arbeidsfordeling.

En annen fordel er at jeg kan organisere alt på min måte hvis jeg får rydde. La oss si det sånn, min første nye venn denne ferien er Dymoen. Tør ikke ta bilde av klesskapet (for å vise hvor fint det ble) i frykt for at dere tror jeg er en gal, gal, lettere nevrotisk dame med ekstremt behov for faste rammer.

For det er jeg jo ikke...

7 kommentarer:

  1. Vi skulle også pusse opp litt mer denne uka, men været har foreløpig satt en stopper for det. Rydding i forbindelse med USA-oppholdet vårt og utleie av huset, skal derimot igangsettes i morgen. Det er bare det at jeg hverken er flink med foringer eller kast av ting og tang...

    SvarSlett
  2. plis plis plis vis meg bilde av klesskapet ditt- nå ble jeg ekstremt nysgjerrig!

    p.s. jeg fant kun 1 barn på bildet...

    SvarSlett
  3. Det er to der! Og vi klarte å finne begge etter stua var ferdig oppussa og. Kjedelig å miste et barn bare fordi man vil ha ny stue..

    SvarSlett
  4. Lykke til!
    Heldig du som får med deg mannen på oppussing.
    Blir nok bra, men et h#4"@=te mens det står på.
    :)

    SvarSlett
  5. Hei Silje!
    Heldiggrisen som rydder.. Her er det oppussing-helvete enda.. Sukk.. Blir vel bedre! Hihi..
    Et spørsmål.. Sover A og A på samme rom?
    Stor klem fra
    Christina

    SvarSlett
  6. Vil se dymoskapene! Skal også merke alle hyller i klesskapene til alle mann i heimen. Er jo bare kaos inni der. Jeg gir ting en fast plass, men alle andre omorganiserer (les: kaster ting vilkårlig rundt). Funker ikke! Så jeg trenger inspirasjon! Har merket alt av hyller i skittentøyssystemet. Funker så vanvittig bra!

    Herlig rotete bilde av stua. Må innrømme at jeg bare ser ett barn? Prøvde å klikke på bildet, men tror du det ble større? Neida! ;-)

    Lykke til med prosjektet! Blir herlig å bli ferdig, tenker jeg.

    SvarSlett
  7. @Christina: De deler rom ja. Veldig fornøyd med det, barna passer på hverandre, og det er fint!
    @desomvilseiklesskapetmitt: vent, så kommer det plutselig!
    @desombarefinneeetbarn: det er to der. Ca på samme sted, en sittende og et liggende. Det eneste stedet det var plass til barn, på madrassen!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...