17.05.2011

Små sko

Her har jeg fokusert så mye på å få på meg bunaden, at jeg ikke har tenkt tanken på at bunadsskoa var for små engang. Og hvorfor skulle ikke de være det, når a l l e andre sko jeg eier, ble en størrelse for små etter graviditetene? Og bunadssko som i utgangspunktet er så utrolig deilig å gå med. Kremt. (Og kan blogger sende en melding når det nærmer seg 17. Mai neste år, så jeg får kjøpt meg noen nye? Og burde det ikke vært et eller annet særfradrag for oss som går opp en størrelse i beina når man går gravid?)

Og det var ikke jeg som stod på verandaen idag tidlig med hammer og spiker for å slå et nytt høl til beltet mitt... (Noen kunne kanskje hørt på kona si og prøvd klærne sine 16. Mai. Senest! Ikke når 3 jenter skal ha på bunad og det skal dekkes på.)

6 kommentarer:

  1. Uff - alltid noe, er det ikke? Min gutt måtte gå med for små sko for "de andre" var for store... men vi hadde joggesko i sekken så nå er også min sønn observert med joggesko til bunad.

    SvarSlett
  2. Bunadssko er grusomt! Jeg skal kjøpe meg nye, minst et par størrelser større! Vel overstått!

    SvarSlett
  3. Jeg holdt på å krepere av strekninga hjemme-tbanen, så jeg gikk med svarte småsko halve dagen. Alternativet var å være inne. Og det er ikke et alternativ på 17. Mai!

    SvarSlett
  4. Stakkars deg! Jeg har også gått opp halvannen str siden jeg begynte å få barn......

    SvarSlett
  5. De fleste av mine sko er bittelitt for små etter 2 svangerskap også.. :( Men bunadskoene mine passet og er faktisk veldig gode å gå i. Heldigvis. :)
    Håper ellers dagen var fin! :)

    SvarSlett
  6. Huff av meg. Og det med at noen ikke sjekker antrekket før akkurat når det skal has på.....jepp, kjenner til den.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...