21.05.2011

Siste innlegg? Og dommedag

Hadde jeg vist at det var dommedag idag, ville jeg kanskje ikke brukt gårsdagen på IKEA.

Interessant #1: Jesus skal komme personlig til hver tidssone kl 18.00 for å ta med seg de utvalgte.

Interessant #2: Mannen som har spådd dommedag, spådde at det skulle skje i 1994 og. (Eneste jeg forbinder med -94 er OL, Håkon og Kristin og Sissel og landet mot nord.) Men grunnen til at det ikke skjedde, var på grunn av en regnefeil. Jeg hadde kanskje regna over både 1 og 2 og 3 ganger før jeg gikk ut med spådommene mine. Men det er meg.

Jeg tipper vi blogges imorra jeg. Tror ikke Jesus dukker opp midt i lørdagsbarnetv. Ingen forstyrrer da barna da.

9 kommentarer:

  1. Det blir spennende å se om vi fortsatt er her kl 19 da...
    Mulig jeg drar på en megashoppingrunde i dag da, så får jeg den gleden tilfredstilt. Pengene får jeg jo ikke med meg ved dommedag, så da er det bare å bruke dem opp med en gang. Litt verre hvis jeg er her i morgen også, UTEN penger...

    SvarSlett
  2. Ja, skulle så skje har jeg ikke brukt mine siste timer på oppvask og klesvask. Heller forlater jeg ikke denne verden med bankkontoen full av penger.
    Mitt "siste innlegg" ble om kaffe. Synes det var ganske stilig, egentlig.

    SvarSlett
  3. :) *flirte godt*

    Ønsker deg ein god dag, og så får me se om me er her i morgon også!

    SvarSlett
  4. Oj da må jeg virkelig sette i gang å få mye ut av dagen. Nei satser på at jeg sitter med rompa godt plantet i sofaen.

    God lørdae enten du blir her eller ikke ;)

    SvarSlett
  5. Hehe! Det var litt av ein nyhet å vakne til!
    Dommedag er kanskje begynnt allereie, får ofte beskjed om at blogspot ikkje virker....

    SvarSlett
  6. Ok, da gidder jeg ikke ta ut av oppvaskmaskina, henge opp klesvasken eller handle mat. Kanskje jeg ikke en gang skal gidde å møte opp i den konfirmasjonen hvor jeg skal servere i dag heller....? Eller, det er en borgelig konfirmasjon.....de vil nok ikke forstå....

    SvarSlett
  7. Han regna visst feil denne gangen også... ;)

    SvarSlett
  8. Kun ein halv time igjen, altså! Oj, her må det blogges fort om eg skal rekke å kommentere alle sammen før jorda går under!

    SvarSlett
  9. Klager du på "daten" på Ikea au nå??? Og me som ikke krangla ein gong!! Endå godt det ikkje va dommedag allikevel ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...