14.04.2011

Kampklar

Jenter- snakker fort, høyt og uten å puste.
Silje: -Noe mer avslappa

J: -Silje, Silje, Siljeeeee, hvor spiller forsvar hen?
J: -Silje, Silje, Siljeeeee, hvor spiller angrep? Hva er angrep?
J: -Silje, Silje, jeg vil score mål, hvor skal jeg spille da?
S:-Bak mål
J: -Bak hvilket mål?
S: -Bak mål.
J: -Men da får jeg ikke spille..
S: -Nei.
J: -Silje, Silje, SIIIILLLLLJEEEE! Hvor er midtbanen?
S: -Si ordet sakte
J: -M i d t b a n e
S: -Ja, så hvor er det da?
J: -?
S: -Mmmm
J: -Ååå, Silje, det er på midten! Hvor er midten?
J: Siiiilllllje, kan vi rope: "Vi skal slå dem, vi skal ta dem, vi skal lage trolldeig av dem" Kan vi, kan vi, kan vi?

9 kommentarer:

  1. He he.. Herlig. Den med trolldeig hadde jeg ikke hørt før, festlig! :)

    SvarSlett
  2. Har oppdratt de til ikke å rope kebab. Syns trolldeig var et godt alternativ!

    SvarSlett
  3. Ha ha, savner kanskje ikke å jobbe i barneskolen...

    SvarSlett
  4. Hahahaha :D Hadde jeg vært der så hadde jeg nok revet alt håret av meg i frustrasjon. Tusen tålmodighetspoeng til deg!

    SvarSlett
  5. @Irene: Hadde vi drivi og forhandla om vår egen lønn, skulle jeg jaggu tatt utskrift av dette og slått i bordet. De var litt flinke og altså. De kalte i det minste ikke motspillerne tingsåstyggeatjegikketørskrivedetengang.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...