03.04.2011

Award

Jeg har fått award igjen! Eller to faktisk. Fra tre forskjellige steder. Liebster Blog fikk jeg av Bollebill. Det var utrolig stas siden jeg akkurat har funnet hennes, idespiren. Bollebill byr på litt av hvert av hobby og fine bilder. Det liker vi! Egentlig skulle man skrive åtte ting om seg selv, men det har jeg akkurat gjort her, og nøyer meg med å henvise til tidligere fakta. Forteller jeg mer nå, er det ikke noe spennende igjen.

Også fikk jeg en fra Trollmor for en evighet siden, som så vidt jeg husker handla om hva du lo sist av eller noe i den duren. Vel, hva jeg lo sist av når jeg fikk awarden (eller var det en utfordring), er umulig å si på dette tidspunktet, men  nå om dagen ler jeg ganske mye av Lillebøll (3) som akkurat har begynt å si: "Bare vent litt, mamma, jeg må bare sjekke noe på dataen". Hvor har hun den setninga fra?

Siste award ut er den jeg fikk av to forskjellige bloggere. Jeg har lett og lett, men klarer ikke å huske fra hvem. Flaut. Men, husker at man skulle svare på ymse spørsmål, sånn hvaerdittfavorittmakeupprodukt og andre spørsmål som jeg overhodet ikke kan svare noe som helst interessant på. Så da bruker jeg ikke mer plass på den.

Sender Liebster blog til Tingene våre, som gjorde meg usedvanlig glad igår ved å kjøpe handlenett fra eplabutikken min. Ble nesten så glad at jeg vurderte å bare gi bort nettene, men hvis jeg skal bli så glad at jeg gir bort til alle, har jeg begitt meg på tidenes tapsprosjekt. Ihvertfall sånn økonomisk. Jeg hadde sikkert blitt glad av det!

1 kommentar:

  1. he he! Så kjekt at du vart så glad for bestillinga :)
    Og takk for award! Eg trur du fekk ein award av meg og. he he! Det går litt inflasjon i awardene...Men kjekt å få uansett! (sjøl om eg nesten kjøpte meg denne) ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...