29.03.2011

Vår!

13 kommentarer:

  1. Kuuul tegning!
    Her våknet vi til overraskende cm med nysnø i dag tidlig, men det har heldigvis smeltet i løpet av dagen. Fremdeles ligger det 20-30 cm av den gamle snøen på bakken, men noen steder skimter vi gress!! Det klør i fingrene etter å plante noe i krukker på trappa, men det får vel vente til det ikke er alt for mange minusgrader om natta.

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Herlig tegning! Våren er den herligste tiden - for da har vi det beste i vente :o) Nydelig syn når asfalten er våt pga sol og smeltende snø :o)))
    Det ligger en award til deg inne hos meg. Ta den om du vil :o)

    SvarSlett
  3. Vår? hmmmmm...... vi har aldri hatt så mye snø som nå vi.... men nyt våren du... ikke tenk på oss andre.. ... i det hele tatt.....

    SvarSlett
  4. @Trollmora: tenker på dere som har snø hele tida jeg. Igår tilbød jeg meg å sende en hestehov til Liv-Inger, og jeg kunne linke til hestehovinnlegget mitt lenger ned på sida, men skåna dere. Det er omtanke det;)

    SvarSlett
  5. @Alle: tusen takk! Blir så glad når dere liker det jeg tegner! Har hatt et stort maleprosjekt med syk Lillebøll idag. Kommer nok et innlegg imorra!

    SvarSlett
  6. Det er jaggu godt vi er forskjellige. Jeg er overlykkelig for at vinteren enda varer (minst) en måned til. Kan sende deg nye vinterbilder dersom vintersavnet blir for stort, hehe.

    SvarSlett
  7. Se her, ja. Det var jo det jeg sa. Gni det inn!

    ;-)

    Neeeida. Vi tåler det. Har forresten kjempefint vær her nå. Kaldt. Var ti minus i dag tidlig. Nå er det vel fire minus. Men sola skinner og det er oppholdsvær! Nice!

    Nyt våren med god samvittighet du, Silje :-)

    SvarSlett
  8. Super strek! Jeg tolka det som is under støvlene først, at man vil plante og så men så er det liksom ikke helt vår ennå....Men så var det kanskje vann og slettes ikke nødvendig å tolke noe som helst, he he. Nå skal jeg jammen meg skrive et sånt kunstverkanalyseinnlegg! Se så inspirerende den fine tegninga di var. :-)

    SvarSlett
  9. Helt presis. Slik er våren.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...