28.03.2011

Mandag

-Ligge å småsove på sofaen mens Lillebøll ser på Shrek
-Lage ferdig pannekakerøre
-Ha god tid i vaskekjeller'n, og tid til å la Lillebøll hjelpe til
-Tur i skogen (trærne bak skolen på vei til senteret)
-Se ekorn
-Kjøpe øyekatarrmedisin og bolle.
-Låne bøker på biblioteket
-Se på alle blomstene som titter opp av snøen
-Spise bolle
-Tvinge øyekatarrmedisin på plass
-Utslitt jente som sovner på fanget mitt mens jeg forteller en historie om en liten tøff jente
-En mamma som lar vask være vask og som nyter at Lillebøll, for sånn ca første gang i hele sitt liv, sovner på fanget mitt
-Venstrearm som sover

8 kommentarer:

  1. Kooooos! (Noen av strekpunktene mer enn andre, men summen = kooooos ;-))

    SvarSlett
  2. Sovande born på fanget er veldig koseleg, men òg som regel eit tekn på at dei er ikkje er heilt friske... ;)

    SvarSlett
  3. Herlig! Høres ut som en perfekt mandag:) Nå skal jeg og lage pannekakerøre! Takk for middagstipset;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Fin mandag då altså! Til tross for augekatarr og påtvinging av medisin, og ja, og så venstrearmen din då.. ;)

    SvarSlett
  5. Deilig, men kanskje ikke helt frisk Lillebøll?

    SvarSlett
  6. Fin-fin mandag, til tross for øyekatar og medisinering. Selv er jeg potte tett i nesa. Håper ikke gørra flytter seg opp i øyet. Hater øyekatar!

    Håper du får en flotters tirsdag også!

    SvarSlett
  7. Hørtes koselig ut....sykdom til tross.

    God bedring til jenta!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...