17.03.2011

Gamle minner

Mamma og pappa har flytta. Det har de ikke gjort på 26 år, så det var naturligvis endel å rydde opp i. Mest av alt fordi de flytta fra stor enebolig til liten leilighet. Både 1 og 2 og 3 ganger måtte vi redde ting som hadde kommet i kastebunken. Hvis ikke de var redda av pappa først da. Det er nemlig også sånn i vår familie at en kaster og en samler. En gyngehest uten hode er kanskje litt stusselig syns noen, men ikke alle.


Nå er det en stund siden de innlosjerte seg i sitt nye hjem, og ting har begynt å falle på plass. Sjokket var derfor stort da jeg så at denne boka hadde overlevd kasterunde på kasterunde. Hva skal man si?

Andre skatter:
Opprydding #1: Barbiens forfall
Opprydding #2: Kjære dagbok
Opprydding #3: Kleshengersymfoni
Opprydding #4: Veiledning
Opprydding #5: Ting de trodde var gjemt bort

5 kommentarer:

  1. Mye dukker opp når man flytter...
    Husk at det snart er premiere på Pax, da! Vi hadde det supert da vi var på den førpremieren!

    SvarSlett
  2. Mine foreldre vil helst ikke samle på noe. Men hver gang vi forventer de skal ta vare på barnebøker eller andre ting vi barn synes er verd å samle på, så får vi beskjed om å komme og hente det. Det sies det er noen esker på loftet som tilhører meg... uff... hvor skal jeg ha det, liksom?

    SvarSlett
  3. Blir veldig merkelig når foreldre flytter til leiligheter. De burde jo liksom ha ALT fra da vi var små...men litt utsiling burde jo gå an.
    Som feks Den Store SpiceGirlsBoka..
    :)

    SvarSlett
  4. Jag undrar hur den boken kom till ert hem över huvud taget?!
    Och framför allt: varför?

    SvarSlett
  5. Hei,

    Så hyggelig at du stakk innom meg!
    Min kjære far solgte barndomshjemmet mitt og flytta for snart 10 år siden så jeg har noen kasser med ting og tang fra min barndom på låven til svigers kan man si... Ja, de står der enda, snart 10 år senere... uåpna :-D

    Jeg har lagt meg til hos deg, dette ser ut som en blogg som jeg vil like:-)

    See U!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...