20.03.2011

Den første hestehoven!

Funnet av Silje, 28 1/2 snart 29 år!






11 kommentarer:

  1. Næh! Så tidlig! Det er en deilig tid vi har foran oss i allefall!

    SvarSlett
  2. Hurra for hestehoven! Gledær meg dei e å se overalt :) Men Silje 28 1/2 år???? Den må du reise lenger ut på landet med ;)

    SvarSlett
  3. Ingen i sikte her enda, så jeg får nyte synet av de dere legger ut bilder av! :D

    SvarSlett
  4. FOR et herlig vårtegn!!! Gleder meg til å finne de første her også, blir nok noen uker til iallefall.
    Takk for søt hilsen hos meg! Ha en fin søndag.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Wow! Gla-innlegg a gitt!
    Skal jo bli 13 grader på tirsdag. TRETTEN!
    Snakket vi hvitveis neste helg kanskje?
    Skjønner forøvrig prioriteringen.. jeg hadde tatt hestehov framfor påtvungne lister om meg selv any day ;)

    SvarSlett
  6. Så bra! Har du sendt inn til lokalavisa?

    SvarSlett
  7. Jadda. Men pappa`n min lot meg ikke sende inn bilde av meg selv. Syns egentlig det var ganske stort av meg å gi de til Lillebøll. Men hun var veldig søt med de hun og.

    SvarSlett
  8. Ah, vår. Vet du, vi bodde i Oslo i tre år. Virker som en evighet siden, men det vil jeg ikke snakke om. For da virker jeg gammel...

    Men altså, etter at vi flyttet nordover igjen (en gang nordlending, alltid nordlending) har vi mang en gang tenkt at våren, den savner vi sørfra. For mars, april og mai, det er de månedene hvor forskjellen mellom nord og sør er mest tydelig. Ingen hestehov her på en stund, for å si det sånn.

    SvarSlett
  9. Oj! Så gøy!! Da er det håp for oss litt lenger inn i skogene også, om et par uker tenker jeg... :-)

    SvarSlett
  10. Nydelig!! Årets første hestehov, da ER våren på vei!! :) Fikk nesten lyst til begynne å spa på meteren med snø i hagen.. hehe.. Får heller lete etter noen solfylte skråninger på tur til barnehagen! ;)

    SvarSlett
  11. ååå så fin!
    Virkelig nydelige, både blomsten og den ivrige plukker ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...