16.02.2011

Heia Peru!

Hørt at Peru skal være med i VM? Hørt om noen skiløpere derfra? Ingen? Ikke Google eller jeg heller.

Men de blir representert under åpningssermonien iallefall. 30 håpefulle elever har lovt å heie på "pottitlandet". Hvis de stiller til start da.


Bilde fra øvelsen: Gå herfra, rett ned og til universitetsplassen, sving til venstre inn en port og gå frem til scenen.

Bare en uke til vi skal gjøre det samme, men med en etter ryktene åletrang peruansk draoverboblejakkat-skjorte, oransje lue OG to flagg i hendene samtidig.

4 kommentarer:

  1. Hehe, ja da gjenstår det å se om det blir noen fra Peru som stiller til start:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hvis de er med i åpningsseremonien, er de vel med i VM også? Eller kanskje ikke?

    SvarSlett
  3. De bør jo det. Men er vel antagelig en eller kanskje to utøvere som stiller, og da er det jo en smule sårbart.. Men i utgangspunktet har nok en peruaner eller to tenkt at han/hun skal revolusjonere hopp/skisporet! Og da, når de gjør det, da skal jeg heie da!

    SvarSlett
  4. Troppen, (litt rar betengelse, dersom det er snakk om kun ein person), frå Peru treng alle heiarop den/han kan få :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...