25.02.2011

Folkeopplysning

Gud bedre, jeg har blitt en folkeopplysningsblogg. Tror dere ikke det ramla inn en kommentar fra en forskrekket ballongspisende anonym (feigt?) mann/dame (mann?) som hadde googlet ballong+magen eller noe sånt og kommet hit.

Nå kom jo ballongen til Lillebøll hel ut igjen, mens anonym mann/dame lurte på erfaringer og ventet fortsatt på et stk gul ballong.

Fylla hadde skylda.

Kjære alle bloggvenner og andre som slumper innom. Vær så snill, ikke svelg ballonger! Få hjelp av en venn eller en voksen til å blåse opp hvis du er i tvil om fremgangsmåten.

Sånn, nok folkeopplysning for denne gang!

Og ønsker du deg noe til å stikke hull i ballongene med, anbefaler jeg deg å hive deg med på blogglotteriet til Elisabeth (skulle tru jeg fikk betalt som linker til henne to dager på rad, men neida..)

3 kommentarer:

  1. Poster sjekken i morra....eller heter vel å overføre via sms nå....?

    Supert med folkeopplysning, uten deg kunne det hende at jeg hadde putta en ballong i munnen - i fylla.

    Takk for reklamen.

    SvarSlett
  2. Åh...blåse?
    Det er jo bare sååå kjedelig.

    Mååå bare svare.-at kokosboller spises selvsagt helst uten kokos (med mindre det er en skjødesløs mann som har handla), og selvfølgelig med bunnen først!
    Syferdighetene følger med symaskinen(oppi et bittelite etui sammen med ekstra nåler, tråd og bruksanvisningen)

    SvarSlett
  3. Huffameg, ser for meg fortvilelsen til den anonyme som har googlet ballong+magen og funnet frem til bloggen din. Håper den kommer ut igjen, og at episoden om ikke annet har gjort personen en erfaring rikere. Ikke bare bare med den fylla, gitt.

    God helg, Silje! Fortsett med folkeopplysningen du :-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...