28.02.2011

3 ønsker

Ønske 1: Hobbyrom
Nå: tegne tegning-ta ut scanner-scanne-ta inn scanner-bildebehandle-ta ut printer-printe-ta inn printer-ta ut arkkutter-kutte ark-rydde tilbake arkkutter'n-finne plank til å legge på bordet-ta frem strykejernet-stryke-rydde vekk strykejern og plank-finne sysaker-sy-rydde bort sysaker-se 13 helt ferdige nett ligge ferdig-og 27 halvferdige. På spisebordet.

Ønske 2: Strykerske/syerske
En som stryker på trykkene, og en som syr fast navnelapper og vaskeetiketter. En jobb jeg bruker 9 minutt og 30 sek på hvis jeg ikke blir avledet av søppel-tv, mann, barn, knute på tråden eller lignende.

Ønske 3: Morsdag.
Fordi jeg fortjener det og mannen har sagt at vi har morsdag en annen dag enn alle andre. Og nå har han sikkert glemt det igjen.

4 kommentarer:

  1. Har ikke du hatt opptil flere morsdager både på Spa og i Paris????
    Men hobbyrom til en veldig flink, kreativ sjel forstår jeg. Kanskje du kan bygge et rom på balkongen? Hilsen gamletante T

    SvarSlett
  2. Det hobbyromønsket ditt har jeg også. Har nok blitt bortskjemt, for vi hadde et altmuligrom inntil minstesnuppa kom til verden. Da måtte det bli soverom. Så nå har jeg litt her og litt der, og alt krever rydding frem og tilbake. Puh...
    Får håpe mannen leser innlegget og får en morsdagspåminnelse ;o)

    SvarSlett
  3. Uff... kjenner den ja. har hobbyrom, men lite tid til å bruke det. når kvelden kommer er det alt for lett å synke ned i sofaen, ofte med pcen på fanget. Og nå vil ikke printeren ha kontakt med pcen, så da slipper jeg å stryke bilder over på stoff. Selv om det er det jeg egentlig skulle brukt tid på... og den strykingen er bare styr pga at man må ha fast underlag. grrrr...

    morsdag en annen dag? ja takk. men hvem andre husker vel det??

    SvarSlett
  4. Ahrrr...kjenner jeg også desperat ønsker meg hobbyrom hvor alt bare kan VÆRE.

    Lykke til, håper den gode fe eller lignende kommer og innfrir.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...