18.01.2011

Takk

Tenk at 59 stykker har stemt på meg. Og ingen under tvang!

Tenk at noen skriver innlegg og oppfordrer til å stemme. Jeg syns helt oppriktig at det er utrolig! Tenk at det er så mange jeg ikke kjenner på ordentlig som leser, kommenterer, linker og skryter. Takk!

Jeg har vært frista, jeg innrømmer det, til å kuppe møtetida på jobben og lure alle til å gå inn fra hver sin maskin å stemme. Men jeg holder meg i skinnet. Enn så lenge.


Har du enda ikke sett "The mum song", en sang enhver mamma bør kunne, bør du klikke deg inn til hverdagsmammabloggeren ShyB. Titt også innom Tingene våre der Ingrid viser frem barn 1, 2 og 3 for å vise at hun er mer mamma enn mange av oss mammabloggere. Herlig!

10 kommentarer:

  1. Tihi, jeg syns det hørtes ut som en god ide å kuppe det møtet jeg:-)
    Man må jo kuppe stemmer der man kan!

    Lykke til!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Haha, da er vi to :)
    Frivillig tvang av kjæresten får holde; kollegaene trenger ikke vite om blogginga i grunn. Det setter jo noen grenser i forhold til hva jeg kan skrive ;)
    Gleder meg til vi skal ha date på Bøler Bad der vi svømmer i veien for hverandre og er generelt irriterende. Synes jo det må bli løsninga om ingen av oss vinner?

    SvarSlett
  3. Du har fortjent det! Vi er mange som er glad i bloggen din, vettu. Derfor stemmer vi, helt uoppfordret :-)

    Lykke til!

    SvarSlett
  4. @Marianne: Tapernes date der vi bruker to baner hver, skravler, spruter, holder på å drukne og svømmer sakte, sakte, høres bra ut!

    SvarSlett
  5. Hei, er det plass til flere tapere på Bøler Bad? ☺

    SvarSlett
  6. Velfortjente stemmer!
    Alle maskiner på en skole har samme ip-adresse, så det funker ikke å stemme mange ganger fra en skole...

    SvarSlett
  7. @Elisabeth: vi bør vel klare å få til tre i bredden!
    @Pia: Gledesdreper! Men hvis jeg kupper et møte slipper vi kanskje å diskutere limstifter? Og det er jo verdt endel i seg selv!

    SvarSlett
  8. Sjøl takk!! :) Klar vi stemmer på deg! Kanskje EG skal ta det opp på eit møte på jobben??
    meg:"må til slutt oppfordre alle om å stemme på Surresilje"
    Kollegaene:"Hæ???"
    Meg: bloggen veit dåke: Siljes små og store tanker"
    Kollegaene: "åja ho ja! Har allerede stemt på ho!"

    He he! :)

    SvarSlett
  9. Jeg skal til Nes på Romerike i dag. Kanskje jeg skal spre det glade budskap der også? Ja det skal jeg! Stem på alle de flotte bloggene som er nominert. Fordi de gjør livet på nettet så mye morsommere!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...