09.12.2010

Robot

Jeg ønsker meg en robot. En som gjør ferdig en altfor stor bunke papirarbeid. En som setter kryss der det skal være kryss, og som klipper ut og limer inn på akkurat riktig sted. En som printer ut og legger i konvoluttene vi ikke har, men som vi skulle tatt vare på fra i fjor. Og som før han gjør det, husker at han må signere. Hvert eksemplar.


Så kan roboten gå fra dør til dør og samle inn halvparten av papirbunken. Med underskrift. Sette det i en perm. Og hente en kaffe til meg.

Brikkene roboten er bygd av er fra Sprell. Plusplus tror jeg de heter, og er helt supre for små barn og små voksne!

5 kommentarer:

  1. Men denne roboten, med brikker fra sprell, kan altså ikkje hjelpe deg? Kanskje det hjelper hvis du monterer inn ein motor i den? Kanskje?

    SvarSlett
  2. Dersom du finn ein slik, så send han over!
    Vafler er sendt ;)

    SvarSlett
  3. Tenker vi trenger en robot til alle slags gjøremål. Finn opp prototypen, og så kan den utvikles!

    SvarSlett
  4. Si fra hvis du finner en sånn. Jeg kjøper!

    SvarSlett
  5. Hva skal dere ha underskrifter av naboer for? Trapp fra verandaen?? OG er det en smågodtpose jeg skimter i det fjerne?

    Skal være robot for deg på søndag jeg!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...