25.12.2010

Om pakker og hemmeligheter

Lillebøll mens vi legger gavene under juletreet: "Her pappa, her er spillet jeg og mamma har kjøpt til deg!"

Forøvrig ga vi oss selv karakteren M på julefeiring i eget hus: 3/4 av husstanden rakk å dusje på julaften, juleløper'n lå på bordet et par minutter etter at gjestene kom, jentene møtte gjestene i pysj, men fikk fort på seg kjoler, ingen kasta opp under middagen, maten ble god, svoren sprø, gjestene spiste mens vi rørte rundt i maten og lurte på hvor mye ribbe man kan spise når man ikke har spist noe på et døgn, mor måtte være nisse, og jeg fikk akkurat det jeg ønska meg og mere til!

Det ble jul, hvem hadde trodd det når jeg lå lillejulaften på sofaen og var syk og sur.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer! Ein M er vel langt over snittet! Trur vi og fekk ein M, men så var vi aleine, og da er ikkje kravene så store ;)

    SvarSlett
  2. M er jo helt strålende! Godt å høre at alt gikk bra. At maten ble god, alle var friske, og at pakkne ble vel mottatt. At noen hemmeligheter ryker får så være.

    Fortsatt god jul, Silje :-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...