18.12.2010

Kjære dere som trener....

eller dere som har tenkt til å trene. Ihvertfall dere som alltid prøver å trene, men som ikke helt får det til. Og kjære alle støttemedlemmer!

Slapp av. Dette blir aldri noe treningsblogg. Jeg vet jeg prøvde å skryte på meg å ha tenkt på noen sit-ups forrige uke, men det ble med tanken. Og jeg tenker jo for så vidt på SATS når jeg busser forbi, men jeg gjør ikke noe mer med det.
Her om dagen skjedde noe pussig. En idè til et treningsnett slo ned i hue mitt som lyn fra klar himmel. Ironisk igrunn. Men får jeg de gode ideène, prøver jeg å tviholde på de til de kommer ned på papiret. Resultatet, et treningsnett. Stort og fint og plass til de nye joggeskoa, zumbabuksa, manualer, vannflaske og hva mer man drar med seg. Dette bør bli en hit i januar når alle skal gå ned i vekt på en gang. Kanskje jeg skulle stilt meg opp med salgsbod utafor et treningsstudio?



Og om dere lurte så kjenner jeg meg mest igjen i hun dama til venstre.

8 kommentarer:

  1. For en herlig tegning!!
    Må jo være potensiale i det treningsnettet nå rett over nyttår - jeg stemmer for at du stiller deg opp utenfor Sats fra første uka i januar:-)!

    Ha en fortreffelig lørdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Du har gode ideer og en flott strek.

    Hilsen Åshild

    SvarSlett
  3. jeg liker hvordan ideene dine kommer til utrykk i tegningene dine. Nå elsker jeg det naive utrykk innen billedkunst altså, dine streker er intet unntak!

    SvarSlett
  4. Å, tusen, tusen takk for fine kommentarer! Blir så glad at jeg mest av alt har lyst til å sende nett til alle som vil ha. Men da går jeg på et vis veldig i minus. Også syns jeg egentlig at jeg har stryki nok nå. Blir litt ør i hue av å
    ha stryki bortimot 70 nett..

    SvarSlett
  5. Du er så flink til å tegne! Vanvittig bra illustrasjon. Enig med tidligere talere. Dette bør slå an på nyåret! Da skal vi jo trimme av oss både sjokolade og marsipan og ribbefett og jeg vet ikke hva.

    SvarSlett
  6. Jeg føyer meg inn i rekken av beundrende damer! Flott, flottere, flottest!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...