01.12.2010

Give Away. Handlenett. Og til-fra lapper.

Det begynner å nærme seg trekning på give away-en min. Handlenettene ligger ferdig strøket og klare til å bli sendt til vinnerne. Jeg fikk litt blod på tann, og etter en kveld på ebay har jeg bestilt fler nett. Et par venninner har fått nettet i gave, og var så fornøyde at de ville kjøpe noen i tillegg. Det gjør en drodletegner glad!

Nå som ny ladning med nett har kommet, strykejernet er varmt og haugen er stor, kan jeg jo like gjerne lage en del og prøve å selge noen.





Så hvis du:
a) har ei tante/venninne/mor/bror/kollega eller lignende som har alt, men ikke et handlenett eller
b) ønsker deg et handlenett selv
kan du maile meg på surresilje@gmail.com. 100 kr per stk inkl frakt.

Og hvis noen ikke har samvittighet til å kjøpe noe til seg selv før jul, kan dere smugkjøpe det. Jeg er selvfølgelig behjelpelig med å pakke det sirlig inn, og skrive Til...., Fra Julenissen. (Jeg trenger kanskje ikke føye til at jeg har gjort det opp til flere ganger før.)


Har du lyst til å gi hjemmelagde til-fra lapper på gavene i år, men ikke gidder å lage de selv, har jeg løsninga på det og. En hel haug ligger og venter på mottakere etter vi fikk ånden over oss og stanset som aldri før. 10 stk for 50 kr (inkl frakt det og.)

4 kommentarer:

  1. Flotte nett og nydelige tegninger! ;-)

    Alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  2. Himmel, så kreativ du er! Du er virkelig i støtet! Flotte nett og fine lapper :-)

    SvarSlett
  3. Oi - kule lapper!! Og veskene dine: knall! Flinka!

    SvarSlett
  4. Stemmer i! Utrolig kule julelapper!!

    Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Ønsker deg en fin dag!

    Hilsen Carina

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...