12.11.2010

Surresiljes give away!

Hvor mange ganger har man ikke stelt seg i feil kø, havna bak dama som går med flaskebånnbriller OG forstørrelsesglass? Hun som nesten går bakover istedet for forover fordi det går så sakte, så sakte. Hun du prøver å komme deg forbi, men som med sin bittelille kropp tar altfor stor plass.
Teller`n står på 14692, jeg har 32 følgere, og jeg er blid som ei lerke. Ikke rart når jeg er både kreativ og produktiv om dagen. I anledning kreativ oppblomstring tenkte jeg å dele litt med dere. Har hatt liggende 50 handlenett en stund som jeg ar hatt en litt diffus plan med. Nå har denne diffuse planen blitt litt klarere, og her er resultatet. Handlenett til folket!

Et lodd for kommentar på innlegget og linker du til meg blir det et lodd til. Det er selvfølgelig bare å bruke bildene når/hvis du linker. Liker du det du leser ønsker jeg deg hjertelig velkommen som følger!

Jeg trekker 3 vinnere 4. desember! Bli med, bli med!

33 kommentarer:

  1. Kuuuuult! Så gøy at du har laga nett med bilde av meg......
    2 vinnerlodd takk....ja bare ett av dem trenger egentlig å være selve vinnerloddet da...

    SvarSlett
  2. Stilig! Dette SKAL eg vinne. Tek eit lodd no, og kjem tilbake seinare med link :)

    SvarSlett
  3. Nei, men, Silje da! Her slår du virkelig til! Supert nett, som jeg selvfølgelig vil vinne!

    SvarSlett
  4. så arti! Sånn vil jeg ha! Jeg er med. Får ikke linket nå så jeg kommer tilbake til det når jeg har gjort det :) men. . . Hva er årsaken til at man har 50 handlenett liggende egentlig? Hihi

    SvarSlett
  5. Det hadde vært stas på bruke dette på butikken eller fra butikken. Da lenker jeg med en gang for å doble vinnermulighetne.

    SvarSlett
  6. Vakkert! Dette vil eg jo prøve å vinne! Og kanskje eg har like mykje vinnelykke som sist :)

    SvarSlett
  7. Wohoo! Et lodd til meg! Vinnerloddet selfølgelig ;) tihi..
    God helg!

    SvarSlett
  8. No har eg linka, så då vinn eg to handlenett :)

    SvarSlett
  9. (Sendte jeg ikke kommentar i sted? Hvis jeg gjorde det, og den bare ikke er blitt publisert/registrert/godkjent enda, så kan denne bare slettes på en galant og diskret måte ;))

    Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 2 lykkelodd :D
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  10. Du e så kreativ!! Utrulig fint nett, og eg kan verkelig sei det som har sett det live ;) Og ikkje minst; kult trykk!!

    SvarSlett
  11. To lodd til meg takk, for denne premien er jo både fin og ikke minst av det miljøvennlige innslaget! :)
    Gjerne bli med på min give-away også! :D

    SvarSlett
  12. Wow wow wow! Nydelig!
    Fantastisk herlig trykk a gitt! Er det slik at du selger slikt til de som evt ikke måtte vinne eller? :)

    En veldig fjong ting med giveaways er at man kan finne uoppdagede blogger... jeg så linken hit et annet sted og vips; nytt bloggbekjentskap for meg! I like it!

    To lodd takk :)

    SvarSlett
  13. Der tok eg endelig eit lodd nr to! Har linka på sida mi :)

    SvarSlett
  14. Jeg tar to lodd og krysser fingra! :-)

    SvarSlett
  15. Heisann. Det må jeg jo være med på. Veldig kult handlenett. Linker også!

    SvarSlett
  16. Jeg henger meg også på :-) Kunne trenge noe annet enn det grønne kiwi-handlenettet mitt.. :-)

    SvarSlett
  17. Ju-hu. Skikkelig kult nett. Jeg tar 2 lodder og krysser fingrene. Lenge siden jeg hadde litt flaks.....

    SvarSlett
  18. Så herlig nett. Tar gjerne et lodd her.

    SvarSlett
  19. Så fantastisk! Krysser fingrene for premie på bursdagen min :)

    Tar 2 lodd. her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/vinn-handlenett.html

    Klem

    SvarSlett
  20. Veldig bra illustrasjon! Har opplevd dette mange, mange ganger- og kommer til å takle det hele med et smil heretter..

    Jeg er gjerne med på et lodd! :-)

    SvarSlett
  21. Haha! Så utrolig artig handlenett! Jeg tar mer enn gjerne to lodd :)

    SvarSlett
  22. Hei. Kult handlenett:)Stas å dra på butikken med et slikt!
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  23. Heisan Silje! Jeg vil gjerne ha to lodd! Stilig nett.

    SvarSlett
  24. Kjempefint handlenett! Jeg vil gjerne ha et lodd i lotteriet ditt :)

    SvarSlett
  25. Jeg er med, jeg er med!
    Tar 2 stk lodd, vær så snill!

    SvarSlett
  26. Hei Silje. Fant deg via Foreldremanualen. Takk for supert julegavetips med de nettene. Lurer veldig på hvor på ebay du har kjøpt de.. Ebay er jo uendelig stort..
    Jeg hiver meg med i giveaway og krysser fingrene for å vinne det kule nettet! :)
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett
  27. Hei! Så fint nett!!! Det vil eg vinna.... 1 lodd takk. :)

    SvarSlett
  28. Bedre sent enn aldri. Jeg tar et lodd, takk :-)

    SvarSlett
  29. Jeg er definitivt med - med både lenke og kommentar! Nå skal jeg sjekke ut resten av bloggen din! Det lille jeg har sett til nå, innbyr til videre lesing!

    SvarSlett
  30. Som oppdagende i bloggverdenen kommer jeg stadig over nye artige ting. Som for eksempel denne giveawayen. Så nå har jeg vel et lodd? Og kanskje et til hvis jeg linker til deg? :)

    SvarSlett
  31. Super blogg og super gevinst! Krysser fingre og håper at et av mine to lodd er et vinnerlodd:)

    SvarSlett
  32. 1 lod til mig :-)
    Dejlig blog :-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...