05.11.2010

Opprydding #3: Kleshengersymfoni

Noen tror kanskje jeg rydder hele tida, og det er jo forsåvidt sant, men jeg rydder ikke hele tida i gamle ting. Mine foreldre skal flytte, og jeg benytter anledningen til å pepre dere med mer eller mindre interessante funn.

I utgangspunktet hadde mine foreldre en ganske interessant tilnærming til flyttingen a la: "La oss flytte til noe mindre, men vi skal da ikke kvitte oss med noen av møblene, skal vi det da M?" Denne tilnærmingen var så interessant at jeg faktisk måtte blogge om det her. Men nå som det nærmer seg at de flytter fra tohundreognoekvadrat til syttiognoe, har også de innsett at det må fjernes ting.

Dagens funn, og funn nr 3 er bilde av en eksklusiv opptreden med kleshengersymfoni! Både kreativt og musikalsk på en og samme tid. Du store alpakka!

At jeg ikke har blitt musikklærer som hun til venstre er intet mindre enn et under.




Jeg til høyre. Teller sikkert takt eller venter veldig fokusert på når jeg skal slå kleshengerne mine sammen og lage et fyrverkeri av lyd!

3 kommentarer:

  1. Den legendariske kleshengersymfonien! :D Glemmes aldri =)

    SvarSlett
  2. Og nå så jeg kommentaren fra deg hos meg. Tusen takk for det. Helg med svigermor høres ikke så verst ut det heller. Hun kan jo så mye, den svigermoren din! Du har sikkert masse å lære ;)

    Kos deg i helga!

    SvarSlett
  3. Hi hi, så flott et bilde og minne. Klesehengersymfoni. ☺

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...