18.11.2010

Nissestrek


Når kollegaene er borte, danser Siljenissen på bordet! Muhahaha!

8 kommentarer:

  1. Å, jeg kunne ønske noen ville nisse meg på jobben...☺ Foreslo å ha hemmelig nisse o.l. i desember, men ikke så vill jubel og hurra for det forslaget, dessverre.

    SvarSlett
  2. Hehe. Morsomt! Sikkert gøy å ha en kollega som deg :)

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Jeg vil også ha en kollega som gjør sånne ting med pulten min.

    SvarSlett
  4. Det kan bli hevn, vet du...

    SvarSlett
  5. Jeg har tenkt litt på det med hevn ja. Ihvertfall i og med at jeg ikke er på jobb imorra. Men konklusjonen er at det er verdt det. Kollegaen syns nissene kom nærmere og nærmere. Mon tro hva hun drømmer i natt!? (Og jeg er nok sikkert litt morsom og litt slitsom å jobbe med!)

    SvarSlett
  6. Slikt lyser opp i kvardagen! :)

    SvarSlett
  7. åh alt sånt savner jeg med arbeidslivet! :)du er nok en verdsatt kollega :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...