20.11.2010

Ikea. Igjen.

Sted: IKEA
Tid: Lørdag formiddag
Deltakere: Mammabøll, Pappabøll, Lillebøll og Bittelillebøll. Ja, og tusener på tusener av andre.
Oppdrag: 5 gavler, 4 krysstag, 18 hylleplater og diverse kasser å fylle denne IVAR med.

Resultat:
gavl
gavl
gavl
gavl
gavl
-tomt

hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
hylleplate
-tomt

krysstag
krysstag
krysstag
krysstag
-tomt

kasser (X antall ganger)
-tomt

Nå overdreiv jeg litt. De hadde ett (ETT!) krysstag, men det så estetisk bedre ut å skrive at det var tomt. Men hva skal vi egentlig med dette krysstaget nå? Tror egentlig Bøllepappa`n vil slå noen med det. Jeg kan ikke klandre han. Men vi har vært på IKEA før. Og vi er sammen enda. Men det er en prøvelse.


Et lys i den lange, svarte tunnelen var maten. Årets første julemiddag! Overeksponert, men god.

7 kommentarer:

  1. Ler..... sitat: "....har vært på IKEA før. Og vi er fremdeles sammen" humre humre.... det er bare såååååå gøy å se alle andre par på IKEA ha det likt som oss (i større eller mindre grad) på IKEA :) Arti....! Men akk litt slitsomt!

    tusen takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger på scrappene mine :)
    Det setter jeg enormt pris på!

    Goooood lørdag

    Hilsen 1 stk Trollmor som snarest skal dra med seg Trollfar til IKEA for å kjøpe kjøkkenskapfronter... sukk......

    ;)

    SvarSlett
  2. Alltså, Silje, IKEA en lördag förmiddag?
    Det går inte.

    SvarSlett
  3. Hehe, herlig innlegg!
    Var der forrige lørdag, men passet på å dra AKKURAT når det åpnet. Da er det bare en liten prøvelse å dra dit;-)

    Bedre lykke neste gang!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Off, er det ikke typisk! Godt maten var god da.

    SvarSlett
  5. Ikea er et sted man drar til når klokka er ni om kvelden! Ikke lørdag formiddag!

    SvarSlett
  6. Også lørdag formiddag da...! Joda; jeg ser at det ofte kan være det eneste tidspunktet man får dratt begge to.. men puh; dere har all min sympati.
    Flaks de hadde så mye av det dere skulle ha da ;) ;) Hehe...

    SvarSlett
  7. Jeg er helt enig i forferdelig valg av tidspunkt, men godt utstyrt med smokker og kluter (glemt før, lang historie, dårlig slutt), rosiner og skorper tok vi sjansen. Og jeg mener, alt gikk jo strålende. Helt til det viste seg at de hadde 1 av 27 ting.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...