02.09.2010

Sett #2: Søt jente med støvler

Jente, tilfeldigvis min datter, med splitter nye støvler. To venstre faktisk. Gadd ikke tegne på oppgitt pappa og surrete mamma. Med litt fantasi klarer dere å forestille dere en torsdag morgen med to venstre bein...


Så da er spørsmålet: "Hva nå?
a) krype tilbake til butikken å innrømme fadesen.
b) kjøpe nye uten å si noe til pappabøll.
Eller det som hadde vært det beste nemlig å
c) ikke si noe til pappabøll i det hele tatt. Men det er dessverre for sent.

Andre forslag? Eller noen som har to høyrebein i str 26?

8 kommentarer:

  1. Er støvlene litt for store, så merker nok ikke ungen at det er to venstrestøvler...
    Men du får dra tilbake til butikken og få ordna opp.

    SvarSlett
  2. Ha-ha-ha. Dagens beste! Men du kan velgja å sjå positivt på det: for det vil alltid bli minst 1 støvel som er på rett fot! ;)

    SvarSlett
  3. 50% riktig er jo ikke så verst....Det er jo ikke DERE som har gjort feil, det er BUTIKKEN! Gå tilbake og irettesett dem. ☺

    SvarSlett
  4. Hun merka ingenting idag. Og det var nesten litt dumt, for hadde hun fått vondt ville det vært lettere å få de av. Jeg har forøvrig vært så flink mamma at jeg har merka støvlene som seg hør og bør. Men, strengt tatt, støvlene var på 50%. Og når noe er på 50% bør man vel kjøpe dobbelt så mye så det lønner seg? Tipper det står to høyrestøvler og venter på meg jeg.

    SvarSlett
  5. Dette skulle butikken ha sjekka! (Eg har jobba på skobutikk i min ungdom).Gå tilbake med dei.

    SvarSlett
  6. Kanskje du kan få de enda billigere hvis du venter litt, når de bare har to høyrestøvler igjen. Ingen andre vil jo ha det...;)

    SvarSlett
  7. Foreløpig heller jeg mot give-away støvel, evt vente på høyrestøvelsalg.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...