10.09.2010

Award

Pia med Pias verden syns bloggen min var kul og sendte denne awarden videre. Takktakk! Med denne gjeve prisen følger oppfordringa om å fortelle om 7 duppeditter som er uunnværlige for meg. Jeg tar det per tegning, og hvis noen er usikre inneholder tegninga følgende: Skisseblokk, handlenett, hårføner, kart og kompass, briller, raggsokker og iPhonen.

Jeg har, som Pia, lagt inn en nøtt. 6 av tingene er virkelig uunnværlige, men en av tingene eier jeg ikke. Utfordringa går til den/de som klarer å gjette hva som IKKE finnes i mitt hus.

Om sånn ca noen timer trekkes vinneren av mikrofiberklutgiborten. Har observert at det gis bort vaskemaskin på en annen blogg, og ser at Lillesøsters kluter blekner litt i forhold. Men man skal da ikke kimse av en rein kjøkkenbenk heller skal man vel? Forresten hadde Lillesøster rett i en ting: Bloggkvinnfolk er desperate etter kluter. Faktisk så desperate at jeg har bikka 10000 godt og vel. Det burde jo feires!

8 kommentarer:

  1. Jeg tipper kart og kompass (strengt tatt to ting, men du har vel ment de som en). ☺

    SvarSlett
  2. Oi... Jeg tipper... uhm... kart og kompass? Ja, for det er visst noe som heter at 'kvinner ikke kan lese kart'... Den myten har jeg knust for lengst, forresten. Og det uten å ha gått i speider'n! :D

    ...men det kan også hende at det er hårføner...? Eller iPhone... Skisseblokka er bænkers! Den hører hjemme hos deg! Nei, jeg går for kart og kompass ;)

    Uansett...: Ha ei riktig god helg!
    Følger spent med etter mikrofiberklutloddtrekningoppdateringer! :D

    SvarSlett
  3. Eg vil tru at der ikkje e hårføner å finne i heimen din eg ;-)

    SvarSlett
  4. Trur ikke du har hårføner. Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med award!
    Trur at du ikkje har briller...
    Ha ei fin helg.
    Mange bloggdamer som venter på micro-klut ;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med Award - og hvilken ting har ikke du? Nei makan så vanskelig a gitt - Iphonen???...
    Vel, jeg har også en Award til dg inne hos meg - ta den om du vil ha den :))
    God helg du herlige bloggvenn!!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  7. Silje er vel ingen hårfønerdame!!!
    Får forresten aldri nok av de finefine tegningene dine :)
    LBL

    SvarSlett
  8. Hårføner er riktig. Men Lise og LBL juksa litt. Dere kjenner meg jo. Resten av tingene er jeg mer eller mindre avhengig av. Og ihvertfall iPhonen. Uten den-lite blogging..

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...