09.08.2010

Fordi jeg fortjener det!

Nattammingsnetter, skriketokter, hetetokter, vræling, masing, snart 3-årstrasslillebøll, flytting, oppussing, pussestøv, demontering og remontering, støv på hjernen, rot, skrot og lite tid bare til meg selv.

Når mammabølls mamma klinker til med å dele gavekortet sitt på SPA med meg, fordi jeg sikkert ville ha glede av det, da tenker jeg, "ja, det har jeg pinadø fortjent!"


(Og når bloggen min blir kjent og noen ser at jeg har vært på SPA, da bør disse noen tenke at hun kan sikkert reklamere for vårt SPA og. Og ja, det kan jeg faktisk. Jeg stiller min skrantne kropp til disposisjon!)

2 kommentarer:

  1. Jeg stiller også med alt jeg har! SPA hadde vært noe...sukk...

    SvarSlett
  2. Det er klart du fortjener det - verdens viktigste jobb å være mamma! SPA skulle vært på blåresept til alle mammaer!!
    En vidunderlig blogg du har :))
    Ønsker deg en herlig uke, en postSPA uke :))
    Klem Lokki

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...