16.08.2010

Etterpårefleksjoner

Overhørt samtale mellom
Bøllemamma'n (BM) og bøllepappa'n(BP) etter dåpen:
BM: -Angrer på at jeg ikke vedda 3000 på at hun ikke begynte å grine når hun fikk vann i hodet
BP: -Angrer på at jeg ikke vedda bleieskift ut året.


Begge bølleforeldrene tok feil, Bittelillebøll var blid som ei sol hele dagen. Bortsett fra når hun sov da, og det var, som seg hør og bør, ganske mye. Tror ikke grandtante B og T rakk å gi henne bløtkake en gang. Synd.

Hva var oddsen for at Bittelillebøll skulle like å døpe seg? Både ligge vannrett og få vann i hodet! To upopulære aktiviteter som muligens ble opphevet av hverandre.

Ellers ble dagen finfin. Mann og barn oppførte seg eksemplarisk, pølser og kaker ble bespist, det ble sovet, lekt, dillet, dullet, drukket kaffe og konversert.


Idag har vi spist første del av restepølsene og det kommer vi til å gjøre en stund fremover også. Men det går da fint!

5 kommentarer:

  1. Så søte sko! Og bra at mann og barn klarte å oppføre seg ;)
    Du sier ingenting om mor?

    SvarSlett
  2. Herlig fremstilling av en herlig dag:-)
    Lo godt av "veddingen" deres:-)

    Restemat er gull:-)
    Ha en kos mandagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Og mor klarte seg bra. Bare et lite fyllevannpåkaffekanneuhell. Resulterte i våt kjole, men klarte jammen å holde meg både gulp og sikkelfri en hel dag. Kunne skrevet et hold-in-strømpebukseinnlegg, men det sparer jeg! Klem fra pizzasnurr og kanelsnurrspiser'n

    SvarSlett
  4. Nyyydelige sko!
    Gratulerer med en dåp vel overstått, og gratulerer med en unge som liker å bli dyppa i vann! :)

    SvarSlett
  5. Morsomt *humrer* - og for noen vakre sko!!!!!
    Ønsker deg en herlig uke, med rester og rester og enda litt rester... *ler*
    Varm klem Lokki

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...