12.08.2010

Deletid: 7 om meg

Skjønne Mammadamen har gitt meg en award. Tenk det! Awarden har selvfølgelig en oppgave med seg, og ikke hvilken som helst, men en der jeg skal dele 7 ting om meg selv. Det er plutselig mye vanskeligere enn alt mulig fjas og tanker som detter ned i hodet. Man skal selvfølgelig, som seg hør og bør for de som innehar en porsjon god bloggetikette, lenke tilbake til den man fikk awarden av. Og ikke minst: Sende den videre til 7 inspirerende blogger.

Det siste er det letteste (ved siden av å lenke tilbake da, men det er allerede gjort), så jeg begynner der.
-Bergljot med bloggen Fjas fra sidelinja. Mye morsomt og jeg har jobba meg gjennom hele på natterstid når jeg har ammet. Perfekt underholdning. Forøvrig en av de aller første bloggene som falt i smak etter min bloggdebut i januar.
-Bloggen Hos Gabrielsen har jeg akkurat slumpet over. Fine tanker. Fine tekster.
-En to tre på det fjerde skal det skje. Hun som introduserte meg for blogglandia. Kreativ, rar, fin og veldig flink!
-Bestemors hage. I mangel på en egen hage er det fint å ha et sted å drømme seg bort. En gjennomført blogg med flotte bilder, tanker og tekster.
-Pias verden. Mange snodige, morsomme tanker samlet på et sted. Ispedd mange fine bilder.
-Bonka Rakka. En kreativ sjel med fantastiske puter. Og mange andre artige ideèr og tanker.
-Innerst i veien. En passe dose tull og tøys og morsomme tanker.

Også var det 7 om meg:
1. Jeg er en rastløs sjel. Liker å få ting gjort. Helst fort.
2. Frokost er dagens viktigste måltid. Drøyer det mer enn sånn ca 15 min fra stå-opp-tid til frokost-tid blir jeg grinete.
3. Jeg elsker teite, nerdete fakta. Tall og meningsløse ting er morsomt.
4. Jeg er en klipp-og-lim dame. Elsker kreative ting. Helst med papir. Men trives også med brodering(!).
5. Jeg måtte fri til mannen min. Han hadde nok fridd til meg og etterhvert. Men etterhvert var ikke fort nok.
6. Jeg drømmer om å skrive en bok.
7. Jeg har vært fotomodell i Allers når jeg var liten. Da heter det kanskje ikke modell. Og ikke ligna eller ligner jeg på en heller.

11 kommentarer:

  1. Takk for den. Og nå må du selvfølgelig finne en scanner så du får lagt ut bilder fra den modellkarrieren. ☺

    SvarSlett
  2. Videreføring (heter det det?) av Elisabeths kommentar:
    ..Og om ikke du gjør det selv, kan jeg ikke tenke meg en bedre lillesøster-oppgave! Så får jeg oppdatert bloggen min også!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du tenkte på meg!
    Artig å få vite litt mer om deg!

    SvarSlett
  4. Scanne? Aaaaaner ikke hvordan jeg gjør det.. Slenger herved på et punkt 8: "eier ikke teknisk innsikt og vil ikke/kan ikke/tør ikke/bør ikke scanne noe som helst." Men det er jo lov å prøve seg.

    Hvis jeg får sånn ca 100 følgere og 40000 treff skal jeg vurdere det. Men før den tid har jeg kanskje logga av...

    SvarSlett
  5. Heisan;-) Morsomt å få litt mer innsyn i Surresilje. Takk for at du sender utfordringen videre til meg! Hilsen en annen som har brodert mye, men som ennå ikke har hatt mot til å utbrodere dette på bloggen...

    SvarSlett
  6. Hei, så gøy at du tok utfordringen, og takk for fine ord:-) Det er morsomt at flere bloggere drømmer om å skrive bok:-) Kanskje er det litt typisk ...

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Mammadamen

    SvarSlett
  7. Herlige fakta om deg!!
    Artig lesing!!
    Ønsker deg en vidunderlig helg!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  8. Artig å få vite meir om deg :)
    Funker fint å ta bilde av bilder! Tenker på det i Allers. Du slepp å scanne:)

    SvarSlett
  9. Takk for pene ord. Vet ikke om det er lurt å skrive om seg selv i feberrus. Antar likevel det kommer noe i løpet av kvelden.

    SvarSlett
  10. Heeey! Dette så jeg nå! Så hyggelig og fine ord:) Takk søta!

    Jaggu er jeg glad for at jeg introduserte deg til denne finurlige verdenen her inne. Du er et herlig tilskudd på bloggstammen:)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...