16.06.2010

Bestikkelser

Bokstavkjeks, is, bolle med og uten krem, smoothie, saft, juice, sjokoladekjeks. Alt er prøvd, men ingenting biter på Lillebøll. (Flaks det med smoothien forresten, for den vil jeg egentlig ha for meg selv.) Småbøllene er syke. Bittelillebøll spiser bare en ting, så det er greit. Hun tar det hun får. Lillebøll tar ingenting.

"Pip i rompa", flytende paracet og knust paracet i syltetøy. (Hvem fant forresten på det? Mamma?) Det er jo en forferdelig ting å gjøre mot barna sine, ødelegge noe så godt med noe så vondt. Men hva gjør man da?

Pøser på med fler bestikkelser. Såpebobler og en hønefigur. En "hønekar" i følge Lillebøll. Fikk sitte med pakke på fanget mens Mammabøll klarte å hive inn en skje flytende paracet. Synd hun bare er uforberedt en gang.


(Kom forresten på den første, og (foreløpig?) siste gangen jeg har blitt bestukket. Vi hadde fått hund og jeg og lillebror krangla om navnet. Høytidelig loddtrekning og vinner'n ble meg. Ikke det at det hadde noe å si, men for å gjøre en lang historie kort: Lillebror sint, pappa og jeg gikk tur, penger ble utvekslet, og Rufus måtte begynne å lyde navnet Max.)

3 kommentarer:

  1. Stakkar sjuke små... Anbefaler Paracet smeltetbl med banansmak. ;) God betring!

    SvarSlett
  2. God bedring til bøllene. Strevsomt med syke barn - både for barna og dem som tar vare på dem.

    SvarSlett
  3. Takk! Eneste fordelen er at det blir mye kosing, kjeksspising og boller på
    mora og. I dag er alle bedre, så kosetur til byen blir fint. Det fortjener vi!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...