24.05.2010

Grinebiter`n

Bittelillebøll er som en gullfisk om dagen. Gaper og gaper og på jakt etter matfatet. Mammabøll lurer på hvor de deler ut diplom til de som er oppe og mater barna sine 20, 24, 2, 4, 6, 8, 10... En liten interessekonflikt når mammabøll vil sove 10 timer i strekk, og bittelillebøll vil våkne hver annen time. Er det rart øya går i kryss? (Og er det rart jeg har lært meg å like kaffe?)

For ikke å sovne på natta under matinga blir det ofte en titt på telefonen. Føler meg ganske alene i verden når fuglene sover, ikke noe har skjedd på Facebook, bloggen, andres blogger, Dagbladet, VG, Aftenposten eller NRK.

Jeg har for så vidt selskap av verdens søteste lille sultne jente da. Skal ikke kimse av det heller!

3 kommentarer:

  1. Send henne hit, så skal du få sove så lenge du vil :)

    SvarSlett
  2. Tror du hun får lov å reise med elverumsekspressen alene?

    SvarSlett
  3. du kan jo reise med henne?

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...